Ga naar de inhoud
Rouwservice Nederland | Project | Buro Smaakmakers | Strategie | Branding | Fotografie | Creatief Concept | Social Media
Rouwservice Nederland

Beursconcept VTU Uitvaart Vakbeurs

Visuele identiteit, Content creatie, Evenementen

Een beurs die verbindt

Rouwservice Nederland biedt uitvaartondernemers, zorginstellingen en de overheid alle facilitaire zaken en diensten die nodig zijn bij het verzorgen van een waardig afscheid van overledenen. Niet alleen is zij een belangrijke schakel voor de drie genoemde doelgroepen, ook ondersteunt zij nabestaanden met kwalitatief hoogwaardige én persoonlijke zorg.

logo-RouwServiceNederland-wit

Een concept dat hospitality ademt

Na alle eerdere opdrachten, waarbij de laatste opdracht het verzorgen van het creatieve concept was, voelde het voor de klant als een logische stap dat we ook mee gingen denken over het beursconcept. Dé aftrap van de nieuwe visuele identiteit. Het uitgangspunt? Het neerzetten van een omgeving die hospitality onderstreept.

“Voor onze stand op een beurs heeft Buro Smaakmakers de volledige zorg uit handen genomen, vanaf het eerste concept tot aan het afbouwen na de beurs. Hierdoor konden wij onze focus op ons bedrijf en de standbezoekers houden.”

Frank van Splunter, Rouwservice Nederland

Een netwerkomgeving met oog voor elkaar

Het belangrijkst is dat gasten zich direct welkom voelen en kunnen netwerken in een fijne, kwalitatieve horecaomgeving, inclusief voldoende sta- en zitmogelijkheden. Op basis van deze wensen ontwierpen wij een stand die perfect aansluit op de vernieuwde positionering en strategie: gastvrijheid, goede gesprekken en openheid

Turn-key oplossingen en maximale ontzorging

Buro Smaakmakers verzorgde niet alleen het concept, het design en fotografie, ook bouwden we de stand en stemden we de barista, hostesses, materialen, hapjes én drankjes af op het duurzame thema. Alles voor die perfecte match. Lang verhaal kort: de klant is volledig ontzorgd; een écht turn-key evenement dus.

Alles uit jouw beurs of evenement halen?